دکتر صفا صمد زاده » جراحی زیبایی صورت » مهم ترین جراحی های زیبایی صورت
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

مهم ترین جراحی های زیبایی صورت

فهرست محتوا

مهم ترین جراحی های زیبایی صورت

در نوشتاری که در پیش رو دارید تصمیم داریم به چند نمونه از مهم ترین جراحی های زیبایی صورت اشاره داشته باشیم. در ادامه به طور جزئی و دقیق در خصوص هر کدام از جراحی ها بررسی هایی خواهیم داشت.

مهم ترین مطالبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد از این قرارند:

جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)

جراحی بینی برای رفع انحراف (سیتوپلاستی)

جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)

جراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی)

مهم ترین جراحی های زیبایی صورت

مهم ترین جراحی های زیبایی صورت

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی

یکی از مهم ترین و نیز پرطرفدار ترین جراحی هایی که از سوی بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان مورد تقاضاست جراحی زیبایی بینی است. در جراحی زیبایی بینی تمامی نقایص و عدم تقارنی که بین دو طرف بینی وجود دارد از بین می رود.

این جراحی در سال آمار زیادی را در زمینه افراد جراحی شده به خود اختصاص می دهد.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه مورد نظر قرار دهید این است که حتما برای انجام این عمل از بهترین و معتبرین پزشکان جراحی پلاستیک یا بهترین پزشکان مختصص گوش و حلق و بینی کمک بگیرید.

زیرا که این عمل جراحی جزء حساس ترین و دقیق ترین جراحی هایی است که باید از سوی بهترین متخصصین این حوزه انجام شود درغیر اینصورت احتمال بروز مشکل تا حد زیادی افزایش می یابد.

 

روند جراحی بینی

روند جراحی بسته به اینکه بینی گوشتی باشد یا استخوانی تفاوت هایی جزئی را دارد. مثلا در انجام جراحی بینی گوشتی پزشکان در مواردی از روش عمل جراحی باز استفاده می کنند بدین معنی که بینی کاملا باید برش خورده و بعد از اینکه مشکلات بینی برطرف شد بخیه روی بینی انجام شود. اما درمواردی از روش جراحی بسته استفاده می کنند. دراین روش پزشکان از طریق لوله های بینی به نواحی داخلی بینی دسترسی پیدا کرده و به راحتی روند جراحی انجام می شود.

اما در روند جراحی بینی استخوانی تنها روشی که قابل انجام است روش عمل جراحی باز است. در این روش حتما باید پوست بینی برش خورده سپس غضروف اضافی روی بینی برداشته شود در نهایت بخیه انجام گردد.

دومین تفاوتی که در جراحی بینی گوشتی و استخوانی وجود دارد این است که جراحی بینی استخوانی آسان ترو راحت تر از جراحی بینی گوشتی است .

سومین تفاوتی که می توان بین جراحی این دونوع مدل بینی اشاره کرد نتیجه جراحی است. گزارش ها حاکی از آن است که افرادی که بینی استخوانی دارند در کوتاه ترین زمان بعد از جراحی می توانند نتیجه نهایی عمل را ببینند. اما کسانی که بینی استخوانی دارند مدت زمان بهبودی بیشتر است و در مواردی مشاهده شده است که بعداز چند سال بینی قدری به حالت اولیه خود بازگشته است.

 

مزایای جراحی زیبایی بینی

  • جراحی زیبایی بینی اولین و مهم ترین مزیتی که دارد این است که تمامی مشکلاتی که در نواحی بینی وجود داشته است از بین می رود.
  • ایجاد بینی با فرم و شکلی زیبا موجب افزایش اعتماد به نفش افراد در تمامی جنبه های زندگی شان می شود. در واقع آنان می توانند روابط اجتماعی بهتری را با افراد دیگر داشته باشند.

 

جراحی رفع انحراف بینی

سپتوپلاستی نام دیگر جراحی برای رفع انحراف بینی است. قطعا مشاهده کرده اید که افرادی هستند که تیغه بینی آنها کج است. در برخی از افراد این انحراف بینی  به طور ژنتیکی وجود دارد اما در مواردی افراد در اثر عوامل و علل مختلفی با این مشکل مواجه می شوند.

انحراف بینی در افراد مشکلاتی را در زمینه تنفس کردن پیش می آورد و نیز سایر اختلالات را به همراه دارد.

انحراف بینی باعث بروز  مشکلاتی از قبیل موراد زیر می شود:

  • در هنگام خوابیدن خرخر می کنند.
  • آبریزش بینی زیادی را تجربه می کنند.
  • همواره یکی از لوله های تنفسی آنها می گیرد و مانع از روند طبیعی تنفس در آنها می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  “جراحی های زیبایی یا درمان در ناحیه گوش و حلق و بینی”  می توانید با دکتر صفا صمد زاده ، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی در تهران تماس حاصل نمایید.

راههای ارتباطی با مطب ایشان:  88377336-021 و 09394480115
پیج اینستاگرام 

مزایای انجام جراحی انحراف بینی

قطعا در اثر جراحی بینی و رفع انحراف بینی تمامی مشکلاتی که افراد با آن درگیرند از بین می رود. مثلا فعالیت تنفسی آنها بهبود می یابد. یا اینکه در هنگام خواب دیگر موجب آزار دیگران نمی شوند و خرخر نمی کنند و غیره…

دیگر مزیتی که دارد این است که انحراف بینی شان از بین می رود و تاثیرات زیبایی زیادی دارد

در مواردی افراد عمل زیبایی و نیز عمل رفع انحراف بینی را همزمان انجام می دهند که نامش رینوسیتوپلاستی است.

 

 

جراحی بلفاروپلاستی یا رفع افتادگی پلک

در برخی از افراد مشکل افتادگی پلک وجود دارد.

افتادگی پلک دراثر عوامل مختلفی در افراد بروز و ظهور می یابد. از جمله این دلایل:

  • افزایش سن و افتادگی پلک در اثر کاهش چربی های صورت
  • عوامل ژنتیکی و ارثی؛ در پاره ای از موارد افراد بدون اینکه مشکلی برایشان ایجاد شده باشد از بدو تولد افتادگی پلک دارند.

 

مزایای بلفاروپلاستی :

  • رفع افتادگی پلک
  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • از بین رفتن کیسه های چربی در زیر پلک چشم
  • جوان تر شدن و زیبا تر شدن چشم

 

 

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش از جمله جراحی های زیبایی است که این روزها از سوی بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی در حال انجام و نتایج بسیار مثبت و ثمر بخشی را از خود بروز می دهد.

در طی روند انجام جراحی زیبایی گوش های بسیار بزرگ، گوشهایی که فاصله آنها از سطح سر بسیار زیاد است و در اصطلاح بل شده است به راحتی قابل رفع است.

یکی از مهم ترین توصیه هایی که پزشکان به مادران و پدران دارند این است که اگر متوجه شدید که کودکانتان مخصوصا کودکان پسر دچار این مشکل هستند در اولین فرصت برای انجام جراحی اقدام کنند.

خوش بختانه این عمل از سن پنج سالگی تا هفتاد سالگی قابل انجام است.

این عمل در کمترین زمان ممکن (نیم ساعت تا یک ساعت) انجام می شود. تمامی کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفتند به راحتی می توانند بعداز جراحی به منزل بازگردند. زیرا که جراحی اتوپلاستی جزء جراحی هایی سرپایی است و نیازی به بستری شدن ندارد.

این جراحی هیچ مشکل و یا عارضه ای را در پی ندارد و میزان رضایتمندی در افرادی که دست به چنین اقدامی زده اند بسیار زیاد است.

 

نتیجه گیری

در این نوشتار با چهار نوع از مهمترین جراحی های زیبایی صورت آشنا شدید. امیدواریم که اگر برای انجام هرکدام از انها ترغیب شده اید قدری مطالعات بیشتر و نیز پرس جوهای بیشتری در خصوص بهترین پزشکان و نیز جراح بینی و متخصصین گوش و حلق و بینی داشته باشید. برای انجام هرکدام از جراحی ها توصیه می شود از بهترین و متخصصین این حوزه کمک بگیرد تا احتمال بروز مشکل به کمترین میزان خود برسد.

جهت کسب اطلاعات لازم برای یافتن بهترین متخصص گوش حلق و بینی در تهران می توانید از لینک مربوطه کمک بگیرید.

با تشکر از حسن توجه شما عزیزان، مدیریت سایت: دکتر صفا صمد زاده ، متخصص گوش، حلق و بینی، پلاستیک بينى تهران

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

تماس با ما