دکتر صفا صمد زاده » جراحی بینی » رایج ترین جراحی زیبایی در مردان
مدت زمان مطالعه ۹ دقیقه

رایج ترین جراحی زیبایی در مردان

جراحی بینی مردانه که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، به طور فزاینده ای در سراسر جهان رایج است. این عمل مردان را شکل و فرم بینی مردان را تغییر می دهد. و علاوه بر کاربرد زیبایی آن در بسیاری از موارد موجب درمان مشکلات تنفسی می شود.

فهرست محتوا

عمل بینی مردانه چیست؟

با انجام جراحی زیبایی بینی مردان، آن ها می توانند اطمینان حاصل کنند که بینی، گونه ها، چانه، چشم ها و سایر ویژگی های صورت را تناسب و بهبود بخشند. هم چنین نقایصی را که در روی پل بینی شان وجود دارد را به حداقل برسانند.

جراحی زیبایی بینی یک روش پیچیده است و به همین ترتیب باید توسط یک متخصص انجام شود. به این ترتیب، مردان می توانند در طول جراحی بینی از پشتیبانی جامع برخوردار شوند و احساس اطمینان کنند که می توانند به نتایج درمانی دلخواه خود برسند.

بهترین جراح بینی در تهران با رویکردی عمیق و تجارب گسترده ای در این زمینه دارد می تواند به خوبی نتایج مطلوبی را برای شما فراهم آورد.

لازم به ذکر است برای دستیابی به نتیجه ای موثر، وی با فردی ملاقات می کند، در مورد گزینه های جراحی بینی صحبت می کند و به هر گونه نگرانی و سوال پاسخ می دهد. در نتیجه، مردان پس از مشاوره اولیه جراحی زیبایی بینی، از توانایی بیشتری برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد جراحی بینی برخوردارند.

تفاوت عمل بینی مردانه با جراحی زیبایی بینی در خانم ها

از آنجایی که هر عضو از بدن انسان با توجه به جنسیت و فیزیولوژی بدنی شان شکل گرفته است بینی مردان نیز با شکلی بزرگ و برجسته تری در تناسب با اندام و اجزای صورت شان است. در صورتی که در خانم این گونه نیست و حتی از نظر سلیقه و علاقه ظاهری نیز متفاوت است بسیاری از خانم ها با در نظر گرفتن ظرافت ظاهری که دارند بیشتر بینی های فانتزی را می پسندند اما آقایون به دنیال انجام جراحی بینی طبیعی هستند.

جراحی زیبایی بینی مردان ویژگی های منحصر به فرد صورت مردان را برطرف می کند. این یک جراحی پلاستیک صورت جامع است که به بیمار کمک می کند مشکلات مربوط به بینی را اصلاح کند تا ظاهر صورت را بهبود بخشد.

بینی مردان معمولاً دارای یک پل برجسته و مستقیم و یک نوک بینی است که با زاویه 90 درجه بین بینی و لب بالایی ظاهر می شود. در مقایسه، بینی خانم ها اغلب دارای یک پل نرم و زاویه مبهم با لب بالایی است.

همچنین، در بسیاری از موارد، بینی مرد پل بالاتری دارد و از بینی زن گسترده تر است. بینی آقایون به طور کلی نوک بینی بیشتری نسبت به بینی زن دارد.

جراحی زیبایی بینی مردانه با ویژگی های صورت یک مرد انجام می شود. این تضمین می کند بیمار می تواند از بینی مورد پسند با توجه به اصول زیبایی شناختی که ظاهر مردانه را تقویت می کند، بهره مند شود.

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تهران در ابتدا یک مشاوره عمیق انجام می دهد. سپس او بینی بیمار را ارزیابی می کند و در مورد اهداف جراحی بینی او اطلاعات می یابد. در مرحله بعدی، وی یک طرح درمانی برای درمان بینی انجام می دهد که متناسب با نیازهای بیمار باشد. هم چنین جزئیاتی را در مورد آنچه بیماران باید از درمان جراحی زیبایی بینی مردان انتظار داشته باشند ارائه می دهد. او به یک طرح فردی برای جراحی بینی کمک می کند و اهداف واقعی را تعیین می کند.

مزایا انجام جراحی زیبایی بینی در مردان

فواید زیادی در ارتباط با جراحی زیبایی بینی مردان وجود دارد، از جمله:

  • تقارن بینی بهبود یافته: فرد می تواند فواید بینی طبیعی را که با چهره مطابقت دارد تجربه کند.
  • ترمیم نقص ساختاری بینی: در بسیاری از موارد، جراحی بینی مردانه برای رفع نقایص ساختاری بینی انجام می شود.
  • افزایش اعتماد به نفس: جراحی بینی در مردان می تواند ظاهر صورت بیمار را بهبود بخشد و منجر به افزایش اعتماد به نفس شود.

اگرچه جراحی زیبایی بینی مردان مزایای طولانی مدت زیادی را به همراه دارد، اما توجه به این نکته مهم است که بیمار ممکن است چندین ماه قبل از مشخص شدن نتایج درمان نیاز داشته باشد.

جراحی بینی

عمل راینوپلاستی مردانه

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی مردانه هستند؟

جراحی زیبایی بینی مردان یک جراحی زیبایی عمده است و تصمیم گیری در مورد عمل بینی نباید به راحتی انجام شود. خوشبختانه، دکتر صمدزاده تجزیه و تحلیل گسترده بیمار را انجام خواهد داد تا مشخص شود آیا فردی کاندیدای مناسب جراحی بینی است.

در طی مشاوره جراحی زیبایی بینی مردان، جراح ویژگی های صورت فرد را بررسی می کند. اگر فردی هر یک از خصوصیات صورت زیر را به نمایش بگذارد، ممکن است کاندیدایی مناسب برای جراحی بینی باشد:

  • پلی که خیلی بلند یا خیلی کم است
  • نوک بینی کوتاه و واژگون
  • نوک بینی پیازی
  • قوز پشتی (قوز بینی)
  • سوراخ های بینی گسترده یا شعله ور
  • بینی خیلی پهن یا خیلی باریک
  • افتادگی بینی
  • بینی کج

هم چنین پزشک زمان و منابع لازم را برای توضیح چگونگی عمل جراحی بینی در مردان اختصاص خواهد داد. با این کار، او می تواند همه جوانب جراحی زیبایی بینی مردان را به فرد یاد دهد.

دوران نقاهت بعد از جراحی بینی برای مردان

جراحی زیبایی بینی می تواند برای بیمار زمان دشواری باشد. پس از جراحی بینی ، مردان ممکن است نیاز به مرخصی از کار، مدرسه یا سایر کارهای روزمره داشته باشند تا بتوانند بر روی مهمترین موارد – بهبودی از جراحی تمرکز کنند.

در روزهای اولیه پس از عمل بینی، مردان به دلیل تورم در داخل بینی خود ممکن است دچار گرفتگی شوند. تورم و کبودی در اطراف بینی نیز ممکن است ایجاد شود. در همین حال، این علائم به طور کلی طی چند روز پس از درمان خود به خود از بین می روند.

جراح در هفت تا 10 روز اول پس از جراحی رینوپلاستی چندین نوبت ملاقات با بیماران جراحی زیبایی بینی دارد. این قرارها دکتر را قادر می سازد تا بهبودی بیمار خود را کنترل کند. به علاوه، به بیماران توصیه می شود تا طی چند هفته اول پس از جراحی بینی در مردان، از انجام فعالیت های بدنی شدید خودداری کنند.

هم چنین از بیماران درخواست می شود که تقریباً هر سه ماه برای اولین سال پس از جراحی با او ملاقات کنند. از آنجا که دکتر می خواهد بیماران جراحی زیبایی بینی مردانه به فرم بینی کامل برسند، مردان می توانند در فواصل منظم با او ملاقات کنند تا اطمینان حاصل کنند که بهبودی آن ها هم چنان ادامه دارد.

بیمار ممکن است دو سال طول بکشد تا نتایج کامل جراحی زیبایی بینی مردان را ببیند. هنگامی که نتایج کامل درمان شفاف شد، سال ها پس از درمان دست نخورده باقی می مانند. با این حال، به دلیل روند طبیعی پیری، ممکن است ظاهر صورت بیمار با گذشت زمان تغییر کند، که می تواند نتایج طولانی مدت جراحی زیبایی بینی مردان را تحت تأثیر قرار دهد.

3 هقته بعد از عمل بینی مردانه

نمونه ای از جراحی بینی مردانه که 3 هفته از جراحی می گذرد.

سوالات متداول در مورد جراحی زیبایی بینی مردان

جراحی بینی مردانه چه تفاوتی با جراحی زیبایی بینی اولیه دارد؟

جراحی زیبایی بینی اولیه برای تغییر شکل و تغییر اندازه بینی طراحی شده است و در نتیجه باعث بهبود ظاهر صورت می شود. جراحی زیبایی بینی مردانه جراحی زیبایی بینی اولیه برای بینی مردانه است. این ویژگی های متمایز بینی مردانه، از جمله پل بلند و نوک کشیده آن است.

جراحی زیبایی بینی مردان چگونه انجام می شود؟

جراحی زیبایی بینی یک عمل سرپایی است و معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می شود. جراح بینی هر روش را برای بیمار خود تنظیم می کند و به همین ترتیب، روش های جراحی زیبایی بینی ممکن است متفاوت باشد.

معمولاً از روش جراحی زیبایی بینی باز یا بسته استفاده می کند. با یک جراحی باز می تواند نوک بینی و قسمت میانی بینی را به طور دقیق اصلاح کند. در همین حال، با یک عمل جراحی بسته در داخل بینی بیمار تغییراتی ایجاد می کند. جراحی بسته به طور کلی برای مردانی که نیاز به تغییرات “پل” دارند استفاده می شود.

آیا می توان جراحی زیبایی بینی مردان را با سایر جراحی های پلاستیک صورت انجام داد؟

برای مردانی که می خواهند ظاهر صورت خود را احیا کنند، ممکن است جراحی زیبایی بینی و سایر روش های جوان سازی صورت را در نظر بگیرند.

آیا عمل بینی در مردان طبیعی به نظر می رسد؟

جراحی بینی مردانه به بیماران کمک می کند تا ویژگی های صورت خود را در هماهنگی کامل قرار دهند. این روش معمولاً به مردان کمک می کند تا نمای نمای و ظاهر خود را بهبود بخشند. همچنین مردان را قادر می سازد از بینی متناسب با گونه ها، چشم ها و سایر ویژگی های صورت لذت ببرند.

جراح متبحر متوجه می شود که بینی اغلب گسترده تر و بالاتر از بینی زن است. علاوه بر این، او تشخیص می دهد که استخوان و غضروف بینی در مردان ضخیم تر و ضخیم تر است. او از یک رویکرد جامع برای تغییر شکل و اندازه بینی یک مرد استفاده می کند. با این کار، او جراحی زیبایی بینی مردانه را انجام می دهد که نتایج ایمن، موثر و با ظاهری طبیعی را به همراه دارد.

عمل بینی مردانه عوارض هم در پی دارد؟

جراحی بینی در مردان مانند هر عمل جراحی دیگر ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد که با انتخاب بهترین جراح بینی در شهر محل سکونت خود و هم چنین رعایت تمامی پروتکل های مراقبتی ارائه شده از سوی متخصص می توان به حد چشم گیری از شدت آن بکاهند.

عوارض عمل بینی در مردان عبارت اند از:

  • تورم
  • التهاب
  • کبودی
  • قرمزی
  • خونریزی
  • هماتوم
  • اختلال در تنفس
  • عدم دست یابی به نتیجه مورد نظر نیز یکی دیگر از بدترین اثرات جانبی این عمل است که تاثیر به سزایی در کاهش اعتماد به نفس افراد بر جای می گذارد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی بر آن شده است که به تمامی ابعاد مختلف یک رینوپلاستی در آقایان را واکاوی و مورد بحث قرار دهیم.

چنانچه در این مورد سوالی یا نظری داشتید می توانید در بخش دیدگاه های وب سایت و در ذیل همین ماله مطرح کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =

تماس با ما